ZGŁASZANIE UCZESTNICTWA W KONFERENCJI / OPŁATY
Konferencja przeznaczona jest dla osób upoważnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi. Prosimy o podanie numeru prawa wykonywania zawodu lekarza (PWZ) lub uzasadnienie uprawnienia.
Wysokość opłat rejestracyjnych dla uczestników konferencji:
- Opłata rejestracyjna w pierwszym, promocyjnym terminie (wpłata do dnia 30 listopada 2017 r.) – 500 zł brutto
- Opłata rejestracyjna standardowa (wpłata od dnia 1 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018) – 550 zł brutto
- Opłata rejestracyjna od dnia 1 marca 2018 – 600 zł brutto
UWAGA: Członkowie Lubelskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Reumatologicznego, którzy opłacili wszystkie składki członkowskie, mogą ubiegać się o sfinansowanie opłaty rejestracyjnej przez Oddział PTR - prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym.
Opłata rejestracyjna upoważnia do uczestnictwa w obradach, wstępu na teren wystawy firm, korzystania z wyżywienia (kawa i herbata podczas przerw w dniach 16 i 17 marca 2018, obiad i kolacja w dniu 16 marca 2018). Uczestnik otrzymuje program i torbę konferencyjną, identyfikator, zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo i otrzymanie punktów edukacyjnych.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo limitowania liczby osób uczestniczących w konferencji. Przyjmowanie zgłoszeń uczestnictwa może zostać zakończone w każdym momencie. Informacja na ten temat zostanie umieszczona na stronie internetowej bez wcześniejszego uprzedzenia.
Warunkiem potwierdzenia rejestracji jest dokonanie pełnej wpłaty należności w terminie 7 dni od dokonania rejestracji.
Wpłaty proszę kierować na rachunek bankowy Biura Organizacyjnego:
właściciel konta: | PAIZ Konsulting Sp. z o.o. |
nazwa banku: | Deutsche Bank Polska S.A. - Oddział Lublin |
numer konta: | 05 1910 1048 2305 0063 2357 0009 |
BIURO ORGANIZACYJNE